Cégről: A Guess céget négy marokkói származású testvér - Georges, Armand, Paul és Maurice Marciano - alapította 1981-ben. Egyedi és különleges farmerjeik már a nyolcvanas években hatalmas sikert arattak, ez részben jellegzetes, fekete-fehér reklámkampányaiknak köszönhető (modellt állt nekik többek között Eva Herzigova, Claudia Schiffer, Paris Hilton, Drew Barrymore és Anna Nicole Smith is). A cégnek három nagy női kollekciója van: az aktív és szexi vásárlóknak szánt Guess, a kifinomultabb és nőies, magasabb árfekvésű Marciano - ez a Guess európai kollekciója - és az alapvetően fiataloknak szánt G. A női kollekciókon kívül férfi- és gyermekruhákat, kiegészítőket, cipőket parfümöket és órákat is árulnak.
Be miraculous kollekció <<
A kollekciót a "Zag Heroes - a Ladybug és a Cat Noir" című animációs tévésorozat szuperhősének és párizsi stílusa ihlette, és a 6-12 éves lányok és fiúk számára készül. A "Csodálatos" Ladybug divatkapszulagyűjtemény augusztusban indul el a show négy főszereplőjéből, többek között a Marinette divattervező és a divatmodell Adrien, is szerepet kap. A lányok sorozata aranyos motívumot mutat be, melyet a Ladybug karakter e inspirál, a darabokban, stretch-pamutból, viszkózból, sifonból, bársonyból és stretch farmerből készülnek. A floral (virágmintás nyomtatásokat Marinette-ben használják, melyben selyemfelülettel díszített ruhák, hímzős bokrok és szatén anyagok lágy rózsaszín árnyalatúak, míg a piros és a fekete a Ladybug dinamikus "lány-erejét" testesíti meg.
A fiúk számára a gyűjteményben fit farmer, pólók, gyapjú és faux-leather motorkerékpár zakó is megtalálható lesz. Különböző árnyalatú denim és fehér a színek Adrien testesítik meg, míg a fekete, és a zöld életre keltik a Cat Noir világát, magyarázza Guess egy sajtónyilatkozatban. "Szeretjük az ötletet, hogy inspirálja a gyerekeket, hogy álmodjanak és szuperhősök legyenek. Úgy gondoljuk, hogy a közönség viszonylatai a Marinette és Adrien kapcsolataiként, szuperhősök titkos identitásukkal együtt igen érdekes történetet jelentenek "- mondta Paul Marciano, Guess? Inc. elnöke és vezető kreatív tisztje. "Úgy érezzük, hogy a divatvonal kiterjeszti a pozitív üzeneteket, amelyekkel a gyerekek képesek a belső erejüket arra, használni hogy nagy dolgokat csináljanak."
A "Csodálatos" Ladybug divatkapszulagyűjtemény 2018 augusztusától érhető el a Guess weboldalán és a kiválasztott Guess kiskereskedelmi üzletekben.
(c) miraculousladybug.gp
|